Återblick

Hej!
 
Sitter här ensam i huset, brasan är tänd, skinande sol och en snötäckt trädgård utanför. Som gjort för att bli inspirerad att skriva på en bok, eller vad säger ni? Men jag får försöka ta tag i pluggandet istället. 
 
Har mest pluggat de senaste dagarna, men försöker varva med lite roliga saker att se fram emot. 
 
Våffeldagen var det väll ingen som missade ;). Jag gjorde farmors special våffelsmet som ger världens godaste våfflor!
 
Sen har jag klippt håret hos Agge, träffade nykommlingen i familjen, lika söt som alla sina syskon! 
 
Igår var jag på Bagarmossen för att kolla Nattis hjärta. Gjorde ett såkallat HCM-test (hypertrophic cardiomyopathy). Ett ärftligt hjärtfel främst hos långhårskatter. Kollade henne förra året men veterinären kunde inte säga att hon hade ett helt normalt hjärta. Så nu har jag gått ett år och varit orolig över detta. Men det blev ett positivt besked. Inget fel alls! Så lättad och glad! 
 
På kvällen hade jag och Kurri filmkväll. Men vi var inge vidare på att se på film, jag sov första halvan och Kurri sov andra halvan. Så tillsammans såg vi en hel film ;)
 
Idag ska jag plugga, rida och sen kommer tjejorna hit :D :D Tacos-kväll och mys! Ska bli härligt att se alla igen.
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0