Tid för skrivande

Hejsan!
 
Det är dålig uppdatering här på bloggen känner jag! Jobbar och försöker njuta av mitt sommarlov till max, så det blir inte mycket tid över för skrivandet. 
 
I onsdags kom en gemensam vän till mig och mamma över på lite "ost, kex och vin-kväll". Trevligt trevligt!
 
Torsdagen var min lediga dag, dvs jag hade ont i halsen och kände mig en aning febrig. Låg mest och solade under dagen. Min hud har nu skiftat färg från likblek till en inte lika skrämmande vit nyans, stolt! :D
 
På kvällen blev jag lite piggare och tränade unghästarna, och hann med en ridtur på min egen ponny.
Disan i tömkörningsutrustning: 
 
Fredagen gick jag ut (första gången för sommaren i Sverige). Det var födelsedagsfirande för Caroline, så fick lära känna hennes gäng. En riktigt rolig kväll som började på en resturang på söder. Därefter bar det av till "Trädgården", ett mycket populärt ställe som vi var tvugna att undersöka närmare. Lång kö in, men som tur var gick det snabbt i alla fall. Det var inte riktigt min typ av ställe, och inte riktigt "dansvänlig" musik (i min åsikt). Lite senare gick vi istället till "Lilla hotellbaren" på Scandic hotell, där vi satt och pratade tills klockan blev mycket. 
 
Hade så ont i fötterna när jag gick hem att jag tog av mig skorna och gick barfota från fruängensstation hem till farfar. Stackars små fötter! Klackskor måste vara ett tortyr redskap alltså! Varför ska de göra så himla ont att gå i?
Kan lägga ut bilder senare från kvällen :).
 
Morgonen efter åt farfar och jag frukost tillsammans och sen fick jag skjuts ut till Värmdö. 
 
Var hemma och vände, för att sedan åka med mamma och shoppa. Fick massa saker köpt! Skor, underkläder, smycken, smink, klänning och nya träningskläder :D
 
Efter det blev jag avsläppt hos Kurri. Vi gjorde sushi och tittade på film. Först "grown ups" och sedan "hansel and gretel". 
 
Allting förberett, bara att börja göra sushi!
 
 
En tallrik med kyckling och en med fisk..
 
 
Kurris goda efterrätt, supergod verkligen!
 
Idag har jag inget speciellt planerat, bara ta det lugnt tror jag. Träna någon häst och ta en springtur i mina proffsiga träningskläder kanske ;)
 
Kramar <3
 

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Åh, vad fin Disan var.. :)

2013-07-31 @ 21:04:25
URL: http://frida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0