Sömnbrist

Hej!
 
Tillbaks på Värmdö igen, börjar inte för än tolv i morgon, så tänkte jag hade tid att ta en sväng ut till landet. 
Ska bli skönt att sova ut i morgon! Gått upp 04.45 flera dagar i rad nu, och det är tidigt till och med för en morgonmänniska som mig. 
 
Idag fick jag min namnbricka på jobbet. Så nu är jag en i gänget ;)
 
Det är mycket patienter inne nu under sommaren, så det finns inte en sekund över för att slappa. Man försöker göra så mycket som möjligt, så snabbt som möjligt, så noggrant som möjligt och alltid det bästa för djuret. Ibland önskar man att ägarna visste vilket jobb alla djursjukvårdare och djurvårdare lägger ner på just deras djur för att den ska må bra. 
 
Nog om Bagarmossen! När jag kom hem satte jag mig i soffan (läs: ramlade ihop i en hög), och när jag hämtat krafter en stund gick jag och hämtade mig en svensk cider och den nya tidningen som jag fick en prenumeration på av mina kompisar.
 
 
Efter middagen gick jag ner och tränade en liten ponny. Är så kul att träna unghästar, man ser förbättring från gång till gång. 
 
Ska försöka hålla mig vaken lite längre, men blir nog inte allt för länge om mina ögon får bestämma. 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0