Sommarjobb och inneboende

Hej hej!
 
Nu har jag gjort mig hemmastadd hemma hos farfar i Fruängen. Bor här under de dagarna jag börjar tidigt, då det är lättare (eller rättare sagt möjligt) att ta sig till jobbet den tiden på morgonen. 
Bagarmossen är precis som sist jag var där fullt upp, men oj så roligt det är. Lär mig otroligt mycket! Idag har jag fått gett så mycket mediciner att jag tappade räkningen :D.  
 
Nu sitter jag och tittar på Allsång på skansen: " Hej du speleman kan du svara på min fråga, den e ärlig o jag menar varje ord. När vår herre släcker livets låga och de e dags att lämna denna jord. Får man ta hunden med sej in i himlen. Han är snäll och han har vart en riktig vän, han e klok o fin o skatten e betald. Får man det du speleman då blir jag glad"
Så söt text!
 
Farfar och jag tog en promenad till långsjön, för att göra favorit i repris från 1992.
 
Kort från den dagen för 21 år sedan.
 
Kort från idag:
 
Finns så mycket kort på mig här från när jag var liten, liten och tjock:
 
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0