Semester någon?

God kväll!
 
Sitter och slappar i soffan efter en lång jobbdag följt av unghästträning. Var så trött på bussen hem att jag tvärslockande, snarkade säkert högt och fick konstiga blickar.. men men, är man slut så är man.
Idag var min första dag utan handledare, så nu är upplärningsperioden på Bagarmossen över. Fick en egen lista som jag hade ansvar för. Allt flöt på bra och det var få djur inne så inte så mycket stress som det kan vara. 
 
Här är min fina lista ;)
Snyggt va?
 
Måste bara berätta om mina egna knäppa djur här hemma. Nattis hoppade in till en av kaninerna och fångade den med tassarna. Satte sig halvt över kaninen och slickade på den. Mamma grep in och sa till Nattis att sluta misshandla kaninen. Nattis tassade därifrån, och efter kommer kaninen hoppande. Slutade med att kaninen satt och puttade på Nattis som "nej men sluta inte, vi som hade det så mysigt". Min älskade katt vill bara gosa med alla, ibland blir hon bara lite missförstådd av de andra djuren :P 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0