Helgen

Hej hej! 
 
Började denna morgon med en springtur med pappa. Hade motvind hela vägen hem, så det var kämpigt. Sprang ca 6 km, och det tog 35 minuter. Känslan när man sprungit klart är så himla härlig, man är så nöjd och har så mycket energi på något sätt. Det kan behövas inför dagens arbetspass, jobbar till 21 ikväll. Sen börjar jag 7 i morgon bitti. Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: sömn är överskattat ;).
 
I helgen har jag mest slappat och ätit gott, man behöver det också! Fått lite färg till och med, men jämfört med andra lyser jag fortfarande lika blekt. Jag jobbar på det! Haha!
 
Hade fika för Jens (och lite för mig) också. Mammas jordgubbstårta och kanelbullar, mums!
 
 
Farfar körde lite golf på gräsmattan
 
Jens och min middag blev riktigt bra den med. Tittade på "The king´s speech" på kvällen, tyckte den var riktigt bra!
 
Nattis var för första gången sen jag kom hem riktigt gosig i soffan. Låg i mitt knä en hel del och myste som hon gör när vi är i Budapest. 
 
Nu börjar det bli dags att åka!
 
Ha det så bra,
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0