En dags uppladdning

Hej!
 
Idag har jag haft en dag ledig. Såg först på schemat och tänkte glatt "nej men vad trevligt, jag är ledig en torsdag bara sådär", lyckan varade inte så länge då jag senare insåg att jag inte var ledig lördag och söndag. 
Men men, inte så mycket att klaga på, trivs ändå så bra på jobbet.
 
Kände att jag höll på att bli sjuk igår morse, vaknade med halsont och lite feber känningar. Under dagen kände jag helt säkert att febern var påväg. Var tvungen att tacka nej till utgång med Caroline och hennes gäng.. segt men det kommer väll flera tillfällen!
Så idag har varit en lugn återhämtningsdag, solat mig lite och varit nere hos hästarna. 
 
 
 
Söta små shettisar:
 
Har ni sett denna video? Shettisar kan charma alla ;)
 
 Sen måste jag ge lite reklam för ett fästinghalsband som jag fick till Nattis. Det är helt suveränt bra! Än så länge har jag inte hittat en enda fästing på henne, inte ens döda. Det fungerar nämligen så att fästingarna mår dåligt av att ens vara i närheten av katten. På de andra katterna som fått vanligt fästingmedel sitter det döda fästingar kvar, vilket betyder att det är bra - men inte optimalt. Det ska hålla i 8 månader också, så jag kan ju ge en ny rapport senare.  
 
Det jobbiga är väll att man behöver ett recept från veterinären för att få ut det. Men det kan det ju vara värt!
 
Kram kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0