Dagarna går

Hej!
 
I morgon är min sista"upplärningsdag", sen börjar jag på egen lista med större ansvar och mer egna beslut. Ska bli spännande!
 
Det är lite segt att vädret ska vara så himla fint när jag är instängd inomhus hela dagarna. Men jag får hoppas på toppenväder till nästa helg istället. 
Har börjat 12 de senaste dagarna så i morse hade jag tid att springa 6 km med pappa och träna två hästar på volten. 
 
Tog lite fina bilder på katterna när de var ute på tomten:
 
 
 
När jag kommer hem såhär sent så har mamma förberett lite "nattmål" till mig. Igår var det scones, och idag smulpaj. Inte helt fel!
 
 
Nu ska jag hoppa i kojs!
 
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0