Bra dag

God kväll! 
 
Sitter i sängen och skriver, kom just hem från en lång dag. Började tidigt på jobbet i morse och så tar det ett tag att åka in. Måste åka hemifrån två timmar innan jag börjar.. 
Väl där var alla listor redan "upptagna", så jag fick bli en - hjälpa till där jag behövdes arbetare idag. Blev lite ultraljud, blodtrycks mätningar, medicineringar och annat smått och gott. 
 
Efter jobbet hämtade Kurri upp mig och vi åkte in och såg Despicable me 2 på bio. Helt underbart bra film! Jag skrattade nästan hela tiden. Och slutet gjorde till och med att jag fick glädjetårar samtidigt som jag satt och kiknade av skratt. 
 
När jag kom hem tog jag en sväng till hagen och gav medicin till Fossa tossa. 
 
Och nu sitter jag här i sängen, färdig att gå och sova :)
 
Invigde springkläderna igår, inbillade jag mig att det gick lättare att springa snabbt ;)?
 
Natti natti <3
 

Kommentarer
Postat av: Kurri

Det går ju snabbare med rätt utrustning :P
Extremt bra film!!! Tur att man har någon som man kan vara ett litet barn med och kolla på animerad film ;)

2013-07-23 @ 15:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0