Vad händer

Hej hej!
 
Dags för ett litet blogginlägg tror jag. Legat i sängen i två dagar, knappt orkat resa mig. Har den såkallade "tentaperiods-sjukan". När man är så utmattad i hela kroppen och huvudet att du helst vill ligga helt apatiskt i sängen och titta upp i taket. Men det har jag inte gjort, jag har läst. Men kroppen säger verkligen ifrån nu. Först en tuff termin i trean och sen flera veckor av pluggande (ja även jullovet, enda dagen jag inte pluggade var julafton). Illamående, stickningar i armar och ben, tryck över bröstkorgen och annat trevligt är symptomen på denna åkomma.  
 
Önskar bara ett slut på denna tentaperiod. Har en tenta i morgon, och så två till efter det. Men det får gå som det går. Annars tar jag bara dem vid en annan tentaperiod. 
 
Vill ha!
 
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Udén

Åh coola, jag vill också ha!
Nina kämpa på nu, du är gryyym!:) <3

2013-01-22 @ 22:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0