Snökaos

Hej hej!
 
I natt har det snöat massor, så nu är det ett riktigt lager med snö på market, och vår balkong. Men det är inte bara utomhus det är snökaos, utan också i min hjärna. Jag kan inte fokusera längre, mina tankar flyger iväg till allt möjligt när jag försöker läsa. Jag vet inte hur jag ska förklara detta utan att låta negativ, men JAG VILL INTE PLUGGA LÄNGRE!
 
Samtidigt som jag faktiskt tycker att det jag läser är väldigt intressant. Älskar medicin, det är så häftigt på något sätt :P Blir alldeles uppspelt när jag förstår olika funktioner och händelseförlopp i kroppen. Och när jag läser om olika försvarssystem i kroppen, hur den försöker skydda sig mot farliga ämnen, så blir jag nästan lite rörd, det är ett så fantastiskt system.
Plus att jag tror att jag skulle vilja bli lärare också. Ser ofta framför mig hur jag står och undervisar biologi för en gymnasieklass typ. Okej det är för rörigt i min hjärna nu. Lite mindre koffein tror jag skulle vara klokt för min del. 
 
Nej.. nu är pausen slut, nu måste jag plugga. 
 
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0