Sent uppe

God kväll! 
 
Just skrivit klart sista topicset för ikväll och laddar för att sova. Men sitter och tittar igenom fb först och drömmer mig bort i andras liv - de som faktiskt har ett liv. Jag kan inte låta bli att bli lite avundsjuk på alla som verkar leva så enkla, roliga och spontana liv. Själv har jag en plan över alla dygn ut i minsta minut: till den tiden ska jag läsa på det, då ska jag äta och exakt mellan de tiderna ska jag sova - inga undantag! 
När kommer min tur att få slappna av och göra tokigheter.. Leker lite med tanken hur det hade varit om jag inte kom in på veterinärskolan, vad hade jag gjort då? Jag har verkligen ingen aning.. vad skulle jag göra liksom. Jag vill inte göra något annat än att bli veterinär, sen är jag nöjd typ. Så egentligen så borde inte alla facebook statusuppdateringar och bilder störa mig så mycket... men gräset ser väll alltid grönare ut på andra sidan. 
 
Bara lite små funderingar såhär innan läggdags. Väntar på att mamma ska komma in på skype så vi kan säga godnatt :)
Sen blir det nog något mysigt youtube klipp innan lampan släcks och kudden ska nattas. Jag tycker om att titta på intervjuer med olika personer jag tycker om, oftast Taylor Swift, Zac Efron, Daniel Radcliffe, Emma Watson, Jim Parson med flera. 
 
Bildbomb på finaste supporter-katten!
 
Nu kom mamma! :) 
 
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0