Plugg, sen film

Hej hej!
 
Nu är pluggdagen över för idag och jag laddar upp med en film i sängen. Har varit igenom de flesta filmer under romatiska komedier som finns nu tror jag. Tänkte göra en liten lista i framtiden med filmer jag rekomenderar att man ska se. Och när jag rekomenderar dem då är de bra, för min gallring är hård men rättvis :P
 
Man ska inte läsa på fb under tentaperioden. Läste häromdagen om en person som var "helt utsliten och trött efter att ha pluggat 6 timmar". HELA sex timmar! Själv pluggar man aldrig under 10 timmar om dagen här. Idag blev det 11,5 tror jag. Det är liksom standard. Lite mindre gnäll tack ;). Ja jag vet att "det alltid finns de som har det sämre" och om man ska gå efter det mottot får man aldrig klaga. Och missförstå mig inte, jag är helt för att klaga på saker. Men ibland kanske man ska ge sig en liten funderare på VAD som är värt att klaga på. 
Att det snöar ute? Att du ska sova en-hel-natt utan din pojkvän? Att du har haft en så sjukt stressig dag med babysim på morgonen och sen skyndat dig hem för att baka innan föräldrarna skulle komma på fika?
 
I alla fall :) jag är inte bitter!
 
God natt på er <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0