Fredag!

Heej!
 
Woohoo! Fredag! Äntligen helg! Utgång, sovmorgon och pluggfria dagar! 
Hahahaha.. not.. Men man kan ju få drömma lite.
 
Gått i samma kläder som jag sov i hela dagen idag, varför byta om när jag bara ska röra mig några meter från sängen till skrivbordet? ;) 
Såhär ser man ut i examensperioden gott folk. Finnarna har sin egen plats i ansiktet och de halvröda döda ögonen tittar tillbaks i spegeln.
 
Funderar på att gå till affären i morgon och handla. Min frys innehåller endast köttbullar, i kylen står en ensam ketchup och i skafferiet hittar jag endast te och pasta. Det räcker långt det, men önskar lite variation :)
 
Trevlig helg :)
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0