Dubbel lycka

God förmiddag!
 
I morse när jag kollade ut genom fönstret var hela marken täckt av snö, och direkt ser allting så mycket vackrare ut! Nu kommer vintern här i Budapest. Är runt 4 minus och sol ute :) inte helt fel för en morgon promenad. Tog en liten shoppingrunda och köpte anteckningsblock och mjölk. Det är faktiskt en väldigt bra start på dagen.
 
 
När jag kom hem slog jag upp mitt nya skrivblock och började plugga patho igen. Mmmm doften av nya sidor... haha skoja bara! Eller?
 
I alla fall fick jag just tillbaks nutrition resultatet. Och jag klarade det. Jag stod akkurat (som norskorna skulle säga). Detta provet var mycket svårare än det som var innan jul, och när jag satt där under tentan önskade jag bittert att jag skulle ha haft en annan tentaplan, och tagit nutrition vid första tillfället som gavs. Men tack och lov så gick den ändå.  
Man ser på resultatet att det inte bara var jag som kämpade med den där tentan. 28 stycken skrev den, men bara 6 klarade sig, och bara en enda 3a delades ut (resten 2or)
 
Nu ska jag fortsätta plugga med en aning höjd motivations nivå :)
 
Ha en fin dag <3
Kramar

Kommentarer
Postat av: Elli

Wow! Bra jobbat Nina! Du är så himla duktig :)
Kam!

2013-01-11 @ 22:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0