Who am I kidding?

Det är farligt att ha ett bageri precis utanför dörren som säljer stora goda bakelser enda till klockan tio på kvällen. 
Tänke börja ett hälsosammare liv, men vad trodde jag egentligen, alla vet att jag inte kan motstå frestelser. Påväg ner till bageriet beslutade Ellinor och jag att nyttiga dieter bara tillhörde vardagarna, och att det därför är helt okej att äta bullar och kakor på helgerna!
 
Köpte två gigantiska bullar :D
 
Men får såklart inte äta dem själv. Har sagt många gånger att jag kommer att bli en galen kattkärring när jag blir stor. Men vem försöker jag lura? Jag ÄR redan en galen katt-kärring, i kanske lite yngre format.
 
Nu en film, och mer bullätande... tur att jag redan ligger i sängen, så behöver jag inte kunna röra mig efter de där :P
 
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0