Väntar och gäspar

Hej hej!
 
Sitter här i sängen och är supertrött. Förstår inte att jag kan känna mig såhär slut fortfarande. Idag har jag bara haft vanliga lektioner, inget speciellt. Gick hem och pluggade lite smått, men kändes som jag skulle somna vilken sekund som helst.
Väntar bara på att mamma ska logga in på skype nu så jag kan prata en stund med henne, och sen sovdags! 
I morgon väntar en mördardag - från 08.00 till 18.00 utan en enda håltimme. Under sista lektionen har jag pharma förhör, får se om min hjärna håller så länge eller om den bara visar error.
 
Får titta på top model i morgon istället.
 
Gäsp alltså, min hjärna är för trött för att komma på något roligt att skriva.. Ledsen alltså.
 
Natti natti
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0