Promenad och Mellofestivalen

Hej hej!
 
Idag har jag läst pharma en del, kanske inte supereffektivt, men det är lagom såhär i början av terminen. 
Annars har jag tittat på "Lost", börjar på säsong 5 och ska se klart serien ut. Kommer så väl ihåg känslan varje onsdagskväll när "Lost" introt började, den vita texten och det mystiska ljudet i bakgrunden. Var verkligen besatt, kändes som att resten av veckan bara var en väntan på nästa avsnitt. Och när onsdagen var där, gaah vilken känsla!  Förväntningar, spänning och lycka! Haha, underbara Lost <3 Föresten så insåg jag först idag att han som spelade Boone i Lost i själva verket är Ian Somerhalder, från "the vampire diaries".
 
Oskyldiga lilla Boone, och inte så oskyldiga Damon Salvatore. 
 
Gick en promenad i parken med Ellinor också :)
 
Just nu sitter jag i sängen med Melodifestivalen i bakgrunden och katten i knät :) Mysig lördag!
 
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0