Natti natti Nattis

God kväll!
 
Blev ingen nutrition lektion idag, vi var för få elever för att hålla en lektion för. Blev bara en diskussion mellan vi som var där och läraren, för att förhandla om en bättre tid. Men som vanligt med de gamla gubbarna som föreläser här så är det mer att läraren rasar på eleverna och slänger ur sig saker som "de flesta failar detta ämne, bara så ni vet" och eleverna försöker göra sig förstådda utan framgång. Suck... Blir inga poäng från den kursen då.
 
Här är lite bilder från dagen:
 
Mari och jag var i parken med söta Nira
 
Gjorde mig en stor smoothie, det är sååå gott! Lite yoghurt, frysta bär och honung - och så i mixern.
 
Nu på kvällen har jag och Nattis tittat på film. Hon är så himla söt! Först sätter hon upp framtassarna på sängen och jamar en gång, och när jag tittar på henne och säger "ja men kom då", så hoppar hon upp i sängen. Sen trampar hon runt några gånger på min mage innan hon slår sig ner så långt upp mot mitt ansikte det går. Gärna med en tass på min hals. Och så spinner hon som en tok. Sötunge <3
 
Sov sött alla fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0