Lyckan med tv-serier

Hej hej!

Hittade en rolig intervju med Taylor Swift på youtube (letar alltid upp klipp på henne, är det normalt eller bara obehagigt?) och jag måste bara få citera en klockren del ur samtalet. Det kunde verkligen vara jag som blev intervjuad, låter som något jag skulle kunna säga.

- What makes you happy?

- I had all this episodes of Greys anatomy on my ipod, that I hadn´t watched yet. And I got this overwhelming happiness. I was like “do you want to have a marathon night mum?” And she was like “okay..”. And I was like "YES!"

- So what is the joy of Greys anatomy marathon?

- Do you not watch it??

Ska snart till skolan för en av mina valbara kurser: hot topics of human nutrition. Är inte intresserad av kursen egentligen, så jag tog den inte för att "det är så spännande", men det är bara tre lektioner och jag behöver poängen från den. 

Kram <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0