Lost

Hej hej!
 
Orkade inte gå till skolan i morse, är fortfarande sjuk. Drog mig iväg till immunologi labben senare på eftermiddagen dock, satt där och snörvlade och förpestade omgivningen med mina baciller :P haha!
 
Det jag har gjort idag var att se sista avsnittet av Lost! Började se serien när jag gick i 8an, och varit besatt sedan dess. Helt sjukt att de faktiskt lyckades knyta ihop historien tillslut. Men jag var tvungen att gå in och läsa "förklaring av sista avsnittet av Lost" när jag sett klart. 
Tror kanske att den allmänna uppfattningen efter sista scenen är att man känner sig lite lost. Men men, jag är nöjd med slutet. Helt klart värt att se hela serien ut!
 
Pluggat lite pharma idag också, med Nattis i knät såklart. Hon har blivit gosigare än någonsin och måste i princip ligga på mig hela tiden. Ett tag la hon sig på rygg och klappade mig på kinden med tassarna medan jag läste. 
 
Skön sovstil?
 
Men alltså, kan man bli sötare?
 
Hittade ett urskönt klipp på youtube, för alla "The big bang theory" älskare:
 De överaskade publiken med att helt plötsligt gå upp och göra det där ;) ganska kul ;) 
 
Sen ska jag säga att jag är så stolt över min mamma som klarade hovslagarkursen idag :D Hon är så duktig!
Väntar på henne på skype för att höra detaljer om provet. 
 
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sheldon

Det bästa med hela klippet är att sheldon inte rör en fena, ändå är han bäst genom sitt bazinga.

Svar: Haha tänkte på honom genom hela klippet, bäst slut ju :D
Nina

2013-02-25 @ 23:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0