Kalla mig Dr. halv-veterinär Egeland

Hej.
 
Detta var den sista dagen på tentaperioden och jag är nu officielt en halv veterinär. Det är en konstig tanke, och jag har svårt att få in det i mitt huvud. Det har så länge jag kan minnas varit en av mina högsta drömmar, och nu, nu är jag liksom påväg. Jag är halvvägs!
 
I morse ställde jag ingen väckarklocka utan sov ut tills jag vaknade av mig själv, åh vad skönt det var. Sen åt mamma och jag en god frukost innan vi började med bullbak. Jag bakade mina första kanelbullar idag (annars har jag mest deltagit i mammas bak genom att äta upp de ojästa degkanterna). Måste säga att jag är en naturbegåvning i köket! Kanske ska byta bana och sikta in mig på hemmafru istället.. 
 
 
Till middag åt vi på vapiano :) Jag älskar miljön där inne, mysigt och fräscht liksom.
 
Nu har vi skypat lite med min bror och snart ska vi sätta igång choklad fonduen och skära upp lite god frukt till, mums!
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0