In action

Hej hej!
 
Full dag i skolan idag, 8-18! Haft alla möjliga kurser under dagen, men det som stod ut var väll pharma practical. Jag fick ta ett blodprov från en höna! Tror kanske det var mitt första blodprov jag tagit. Det gick i alla fall bra :)
Tyckte synd om hönan, som jag alltid gör om alla försöksdjur vi har på skolan (anledningen till att jag ofta står över att testa), men någon gång måste man ju bara bestämma sig för att göra det. 
 
Vi delades upp i fyra gruppen, två labbgrupper och två djurgrupper. Jag hamnade då i djurgruppen som hade hand om hönan, blodtagning och tidtagning. 
 
Köpte biljetter till "ANSA Charity ball" som är på fredag. En fest ordnat av den norska studentföreningen, och äger rum på en båt. Dessutom ska man ha en fin klänning på sig och en mask för ansiktet. Ska bli kul!
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0