Fångad

Hej hej!
 
Det är inte sant alltså! Jag är fast i klorna på ytterliggare en tv-serie. Nu kan jag lägga till "Girls" på min lista av serier-jag-inte-kan-vara-utan. Det är en lite annorlunda ungdomsserie faktiskt, alla tjejer har inte anorexia (som i OC), alla verkar inte ha ett underbart glamoröst liv (som i Sex and the City, Gossip girl med flera), och ingen riskerar att dö (som i Greys anatomy och Lost). Annorlunda helt enkelt. Men jag gillar det! 
 
Så idag har jag aboslut inte gjort något produktivt, ambitiöst eller duktigt. Jag har tittat på serier, ätit bullar (fler än jag tänker avslöja här... Borde inte ha bullar i frysen, jag har för låg självdiciplin, det fungerar inte..) och jag kom just upp från ett jätteskönt bad. 
Brukar nästan aldrig bada, kan nog räkna gångerna jag har badat i ett badkar på en hand. Så är det när man är uppvuxen på landet med egen brunn (tack mamma och pappa). I alla fall så låg jag i badet tills mina fingrar var alldeles skrynkliga. Nattis tittade på, trots mina övertalningsförsök att få henne att bada med mig. Vet ni att jag kan ligga med helt raka ben i ett standard-badkar. En av fördelarna med att vara 7 cm från dvärg, förlåt mig - kortväxt. 
 
Nattis observerar badet med en aning skepticism.
 
Juste, i fredags var vi ett gäng som gick på bio. Vi såg Anna Karenina. Tyckte filmen var helt okej, lite deppig kanske. Men scenerna var jättecoola, speciellt när man visste att nästan allt var inspelat på en gammal teater i England.
 
Blev bara massa suddiga bilder, så får bli den här. (Sorry Caroline, råkade kapa ditt huvud)
 
Vackra Kiera Knightley spelade huvudpersonen.
 
Igår tittade jag på melodifestivalen. Tycker Danny och Gina för ett strålande jobb som programledare. Även om jag ibland blir så nervös för att Danny ska göra bort sig så jag får lite ont i magen :P. Fel låtar gick såklart vidare, det är standard i melodifestivalen. Hejade på Erik Segerstedt och hon norska tjejen. 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0