Utan anledning

Halloj!
 
Ni anar inte hur mycket koffein-drycker jag dricker om dagen. Jag dricker faktiskt inget som inte inehåller denna lilla extra energi.
Te, kaffe, energidryck, iste.
Att dricka något som inte innehåller koffein är som att äta utan att svälja, eller? Hälso-coachen har talat. 
 
Jag har bestämt mig för att börja på en liten sådan där fråge-lista igen. Jag vet att min examensperiod inte är speciellt rolig för er läsare, samma visa varje dag och mycket gnäll (men det är inte i närheten av hur o-rolig den är för mig. Haha yes, fick in lite klagomål där också). 
Så, här är i alla fall frågorna som jag tänkte svara på, ca en per dag.
 

1. Nämn 20 saker om dig själv.

2. Beskriv 3 rädslor du har och förklara varför.

3. 10 saker som du skulle sagt till ditt 16 åriga jag.

4. Vilka 5 saker skulle göra dig mest lycklig just nu?

5. Vad är det svåraste du har behövt uppleva?

6. Vad är ditt drömjobb och varför?

7. 10 personer som har påverkat dig, och hur?

8. Beskriv en typisk dag i ditt nuvarande liv.

9. 5 svagheter.

10. 5 styrkor.

11. Om du var ett djur, vilket skulle du vara och varför?

12. Dina 5 största bedrifter?

13. Vilka saker önskar du att du var bra på?

14. Vad har varit den svåraste saken att förlåta?

15. Om du kunde bo var du ville, var skulle det vara?

16. De tre tydligaste minnerna från barndomen.

17. Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du ta och vad skulle du göra först?

18. Var ser du dig själv om 5 år, 10 år, 15 år?

19. Vad tror du att folk missförstår mest med dig?

20. Nämn de saker du önskar bli ihågkommen för.
 
Svåra frågor, ska göra mitt bästa för att besvara dem ;)
 
Kram så länge
 

Kommentarer
Postat av: Kärt barn har många namn.

För att gå mot strömmen lite och krydda till tillvaron lite så tycker jag du väljer en randomiserad urvalsprocess snarare än en numerisk.

Svar: Det är sant, men jag tror jag håller min numeriska ordning. Känns bra med struktur. ;)
Nina

2013-12-06 @ 08:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0