Nämn 20 saker om dig själv

God kväll!
 
Okej, låt mig börja på första frågan, här kommer 20 saker om mig:
 
*Jag är 22 år, men säger fortfarande 21 till alla som frågar. 
*Jag är en morgonmänniska
*Jag har storlek 35-36 i skor, vilket gör det mycket svårt att hitta bra högklackade - barnavdelningen har så dåligt utbud på just dem. 
*Jag är mycket organiserad, förutom när det kommer till att hålla ordning i mitt rum: där är det ofta kaos. 
*Jag äter inte fisk - men har börjat äta omega 3 faktiskt!
*Jag läser till 90% fantasy böcker. Favoriterna är Harry Potter, Twilight, Över näktergalensgolv, Eragon, Sagan om ringen med flera! 
*Jag föredrar vintern före sommaren, men hela den här årstidsgrejen vi har i Sverige fungerar utmärkt trots allt. 
*Jag skulle aldrig kunna sova naken, det känns så.... naket, haha.. Skulle dock aldrig sova i strumpor heller. 
*Jag är obehagligt förtjust i att fylla ut "nöjdhets-blanketter" och "kundundersökningar", tar tid på mig och gör dem med omsorg. 
*Jag älskar att rida och åka snowboard
*Jag tittar på alldeles för mycket serier. Dagens problem är att jag inte får tag i det nya Greys anatomy avsnittet som ligger ute.. 
*Jag har inte körkort - hade gärna haft ett, någon som har ett över?
*Jag har dålig toleransnivå mot folk som inte anstränger sig, vilket är en egenskap som skulle kunna göra mig till en riktigt bra chef, och en riktigt dålig chef. 
*Jag hickar minst tre gånger om dagen
*Jag har aldrig brutit något ben (men trasiga leder och avdragna muskler har jag gott om, hehe )
*Jag fick min första häst när jag var 6 år gammal
*En av mina favoritartister är Taylor Swift
*När jag behöver slappna av så sätter jag på hög musik och dansar själv när ingen tittar på. 
*På resturanger beställer jag alltid kyckling, kan absolut inte välja något annat från menyn. 
*Jag kommer nästan alltid ihåg mina drömmar som jag haft under natten. 
 
Tror det var 20 ;)
 
Kram <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sedär, jag visste om nästan allihopa! Då känner jag dig ganska bra med andra ord :) Massa lycka till i tentaperioden! Kram

2013-12-08 @ 08:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0