JULLOV!

Hej!
 
Det känns så overkligt, men jag har julllov nu. Inte så långt, men några dagar att slappna av och umgås med familj och vänner. Rida ska jag göra också! 
 
Klarade Nutrition tentan, tack och lov. Har nog aldrig varit så trött på ett ämne förut. Man fick 5 topics (det är bra att jag själv har koll hur examen går till..) och det var två gubbar som examinerade en samtidigt. Klarade de första fyra topicsen riktigt bra. Fick beröm för min förståelse och djupare förklaringar i ämnet. Sen kom vi till topicset om ankorna... där gick det utför. Kunde inte minnas tabellen för näringsinehållet och stressade upp mig som bara den. 
Tillslut bad läraren mig att sätta mig själv ett tag och tänka för mina svar var "helt fel och det verkade som att jag bara slängde ur mig svar". 
Kom i alla fall därifrån med ett godkänt. Inte vet jag hur 4a fyror kan sjunka så lågt för en tabell. Men nu är det över! Väldigt lättad! 
 
 
I morgon kväll går planet till Sverige. Får se vad det blir av resten av dagen idag och i morgon. Förmodligen packande, julklappshandlande och lite julmarknadsmys. Väntar på att huvudvärkstabletten ska börja verka... Jag som är den mest motsträvande personen när det kommer till huvudvärkstabletter.. Så ont i huvudet har jag just nu. 
 
Kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0