Flygplatsen

Hej! 
 
Sitter på flygplatsen just nu. Flyget går om ca en timme, men det är skönt att vara ute i god tid. Speciellt när Nattis är med, för man vet aldrig om säkerhetskontrollen tänker vara jobbiga. Men idag gick det väldigt smidigt! 
 
Igår var jag och shoppade med Mari på West end. När vi hade plöjt igenom de butiker vi ville åkte vi ner till vaci utca, där mötte Christian upp oss. Blev middag på vapiano, maten där är verkligen helt underbart god. Sen en vända hem, lämna av sakerna och så iväg till Beckets för att möta upp norska gänget och andra glada jullovs-firare. 
 
Ja, även djuren är med och firar att  jullovet börjar, det betyder nämligen längre promenader och mindre stressade ägare.
 
Idag tog jag sovmorgon (vet ni hur skönt det var!?) och sen så satte jag igång och packade och diskade. 
Vid lunch mötte jag upp Christian för en hejdå lunch, för nu ses vi inte förrän nästa år ;-). Blev Liszt och restaurang café vian. Så himla mysig atmosfär där inne, och god mat. 
 
 
Nu hoppas jag att planet kommer snart! Mot Stockholm (med litet stopp i Berlin då). 
 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0