?

Hej!
 
What to do, what to do?
Min hjärna har tagit semester och jag får bara "error, informationen kan inte tas emot" när jag fösöker pressa den att läsa. Vad ska jag göra nu?
Gjorde upp ett schema för dagen, som jag följde, men inte lärde jag mig något för det. Suck, såhär kan det inte fortsätta.
 
Här är ju mitt schema:
 
11 dec - Immunology (muntlig)
19 dec - Nutrition (muntlig)
6 jan - Parasitology (skriftlig)
13 jan- Parasitology (muntlig)
17 jan - Toxicology (skriftlig)
 

Pluggar alltså på parasitology muntlig (för den skriftliga är inte lika stor). Men frågan är om jag ska ha kvar den där, eller flytta. Jag är inte en person som flyttar examer innan. Har jag skrivit upp mig så går jag dit, även om det är för att bara tacka för mig och ta ett retake datum. Börjar man fega ur är det så lätt att göra det hela tiden. Lika bra att ta smällen liksom.
 
Dessutom verkar de flesta banga i sista sekund och alla datum är fulla, förutom just retake dagarna då. Jag vet inte.. får tänka på saken. 
Ska i alla fall ta tag i den skriftliga i morgon. Så att jag klarar den i alla fall!
Ledsen för ett förvirrat blogginlägg ;)
 
Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0