Startgas

Heej!
 
Katastrofal uppdatering här på bloggen! Verkligen inte okej. Här startar jag en lista med roliga frågor, får till och med mig andra bloggare att göra detsamma, och så följer jag den inte ens själv.
 
Har varit upptagen med massor av pluggande, inför immuno examen som jag hade 07.30 i morse. Gick och la mig sent i natt, gick upp strax innan kl 3 och började plugga. Sov allt som allt två timmar. Men jag klarade examen, med högsta betyg. Det var ett härligt sätt att kicka igång examensperioden! 
 
Gått som en zombie hela dagen idag, inte ens största koppen kaffe från Starbucks hjälpte. 
 
Var iväg på mitt fjärde pass på pole dance fitness just, och det var sjukt kul. Jag börjar faktiskt se resultat. Kände mig starkare och vigare än första gången. 
 
Nu ska jag hoppa i säng, i morgon kommer ett längre blogginlägg och svar på andra frågan. 
 
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0