En dag kvar

Hej!
 
Jag är så fruktansvärt trött på nutrition nu. Jag är inte ens nervös inför i morgon (examensdagen) för hela min energi går åt att hata detta värdelösa ämne. Ingen veterinär behöver kunna så här mycket om hur man matar djur. 
Varenda jäkla fågel, alla möjliga olika djur - ALLT! Seriöst!
 
Nu räcker det, Nina har fått nog. Och det värsta är om jag inte klarar examen i morgon så måste jag fortsätta läsa på skiten.
 
Förlåt om mitt tonfall är en aningen irriterat i detta blogginlägg. Det är för att jag rent ut sagt är ap-less på detta! 
Har precis legat i sängen och skrikigt ut min ilska i en kudde. Men eftersom det inte hjälpte så tänkte jag skriva av mig istället.
 
Så.. djupa andetag... så ska vi återgå till läsningen.
 
/Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0