Berg och dalar

Hej!
 
Det är inte alltid lätt att hålla humöret uppe när det börjar närma sig examensperiod. Stora skrämmande tentor framför oss, flera veckor av slitsamt plugg och fortfarande skola in i det sista. Lärarna tar också oftare närvaro under lektionerna nu då fler och fler skolkar för att vinna lite extra tid till examensstudier. 
Min kropp är verkligen van med denna sinnesstämning nu, det är som en återkommande tradition. Spänd i kroppen (som leder till ont i ryggen och mer spändhet), yrsel, förvirrad (jag växlar numera mellan engelska och svenska hela tiden i mitten av meningar) och så klumpen i magen. 
 
Jag tar vara på trevliga stunder som en tur till julmarknaden eller bara tillbringa tid med Christian. Man måste liksom försöka trycka in lite sådant i mellan all stress, annars blir jag galen. 
 
 
Fick även lite julfint hemma i lägenheten
 
Sötaste Mari kom med en julkalender till mig :D taaack!
 
Nu ska jag sova!
 
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0