5. Vad är det svåraste du har behövt uppleva?

Halloj!
 
Hmm, tänkte väll mest rusa förbi den här punkten.. Men får knopa ihop ett litet svar..
Jag skulle nog säga att de två första åren här är det svåraste jag har upplevt. Det kändes på sätt och vis som att någon tog ifrån mig allt som jag ville ha hemma - familj, djur, landet, tryggheten, vännerna - ja allt som hörde hemma till. 
Jag är en väldigt hemmakär person, trivs i lugna miljöer och runt människor som är snälla och trevliga. Det var helt enkelt en stor omställning för mig att komma hit. 
Men jag har anpassat mig :) och tur är väll det. 
 
Nu ska jag göra en kraftansträning med nutrition. I morgon är det över, i morgon är det över..
 
Kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0