Stockholms skärgård i mitt <3

Hej!
 
Vackra vackra skärgård! Pappa, Jens och jag tog en tur med lillbåten ut till en ö här i närheten. Det är så otroligt härligt att vara på en båt. Man känner sig så fri, och var man än tittar ser man glittrande hav och fina bergshällar. Så underbart! Vi hade kokta ägg och saft med oss ut, en lagom lunch på sjön :)
 
 
 
Tog med mig pharma papprerna ut också, värre platser att studera på finns det ;)
 
 
Vågar knappt erkänna det, men jag tog mitt allra första bad för sommaren idag! 19,3 grader i vattnet var det, så det var ganska lätt att hoppa i. 
 
Min fina bror! Det är så trevligt att få umgås lite med honom :) 
 
Vi låg där i några timmar för att sedan ta en sväng förbi Stavsnäs och köpa mjukglass.
 
Åh vilken härlig sommardag det har varit. Det positiva med att jobba på sommaren är nog att man verkligen tar vara på de lediga dagarna, och uppskattar dem extra mycket. 
Det är verkligen galet varmt ute! Kusin Elin och jag ska rida, men vi försöker vänta ut vädret och hoppas att det går ner någon grad innan vi sticker iväg.
 
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0