Söndagsmiddag

Hej hej!
 
Söndagsmiddag ska ätas med familjen, eller i alla fall släkten, så därför åkte jag efter jobbet hem till kusin Sandra och hennes fästman Daniel (också min mentor inom allt som har med medicin kunskap att göra :P). Nej men blev inbjuden på middag hos dem, så att jag kunde hälsa på lilla Theo också. Lika söt som sist! Vi åt en god middag och satt och pratade på deras balkong.
 
Ätit mycket gott idag! Två stycken slutade jobba för sommaren på djursjukhuset och bjöd på godis och kladdkaka på jobbet. 
 
I helgen har jag jobbat på avdelningen "isol", vilket är isoleringsavdelningen. Dit kommer alla djur som man misstänker kan smitta andra. Hade en lång lista både lördag och söndag. Men jag gillar det här med att stukturera upp och planera, så om man kan följa det man bestämt så flyter allt på riktigt bra. 
 
I morgon är jag leeedig! Hoppas på fint väder så jag kan sova/sola ute. På kvällen kommer kusin Elin hit, ska bli roligt att träffa henne igen! Var länge sedan (men det blir ju så med alla när jag inte befinner mig i Sverige så mycket).
 
God natt <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0