Solen är tillbaks

Hej hej!
 
 Började morgonen med frukost framför tv:n, det kanske låter som något ganska tråkigt och ointressant, men för mig som inte har någon tv i Budapest är detta ganska speciellt. 
 
Därefter gick jag och mamma till hagen för att fylla på vatten till hästarna och sedan ta en skrittur i det fina vädret. 
 
 
 
Lite bilder från sträckan längs Skärmarö, så himla fint där!
 
Tillbaks i hagen, då ska det rullas i sandgroparna:
 
Min häst gör så roliga miner, och ibland lyckas jag fånga dem på bild ;)
 
Efter det åkte jag till Tonie, en kompis som jag kännt sen dagis. Vi har inte träffats på två år tror jag, så det tar några timmar och gå igenom "vad som hänt sen sist". Vi tog en promenad och gick sedan till Tonies kompis och hans flickvän som satt och grillade. Blev en trevlig kväll i solen :)
 
Nu är jag hos farfar och laddar för jobbdag i morgon!
 
Ha det bra ;)
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0