Räknar timmar

Hej hej!
 
De två senaste nätterna har jag sovit ca 4 timmar per natt. Känns aldrig bra när du ställer väckarklockan och den noterar "om 4 timmar och 23 minuter ringer alarmet". Så nu är jag dödstrött! 
Idag var en tung dag på jobbet, myckat att göra och jag var trött från huvud till fötter. Det hjälpte inte att jag fick en ilsken katt i famnen som dekorerade mina armar med lite snygga rivmärken.
 
 
Längtar till Spanien, inte långt kvar nu! Nedräkningen har börjat!
 
Jens och jag hade lite roligt ute på tomten i helgen: spelade krocket, kort, hoppade studsmatta och övade på att stå på händer ;P Måste bara bevisa att jag faktiskt kan stå:
En kort stund i alla fall!
 
Jens upp-och-ner:
 
 
Nu sitter jag i soffan och väntar på att våra gäster ska komma, min farbror med familj. Ska bli trevligt, om jag kan hålla mig vaken.
 
Och avslutningsvis lite bilder på världens finaaste (det är väll ingen som tröttnat på Nattis-bilder än?)
 
Kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0