Lunchrasten

Hej hej!
 
Jag är så glad att jag hamnat på en arbetsplats med så trevliga kollegor! Blir mycket skratt och roliga stunder bland allt slit. Vid lunch bestämde vi oss för att gå till den lilla sjön som ligger nära Bagarmossen för att äta där.
Jag var dåligt förberedd och hade inte badkläder med mig, en annan gång!
 
Påväg!
 
Råkade välja lite fel stigar och fick pröva på lite bergsklättring...
 
Sol och lunch på klippan
 
Tror vädret har svårt att bestämma sig, har bytt från strålande sol till ösregn flera gånger idag. Hoppas solen kan hålla sig uppe så jag kan få rida i lite fint väder :) 
 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Vad trevligt gäng

2013-08-01 @ 23:40:14
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0