Lång leveranstid

God morgon! 
 
Fick just ett mail från en hästbutik i Budapest. För 7 månader sedan beställde jag ett träns till min häst där. 
Idag hade det kommit fram till butiken, och jag kunde komma och hämta det om jag ville ;)
 
Min fråga är nu om de först födde upp en kalv, sen slaktade den, gjorde läder av den och sedan skapade ett träns. Kan inte komma på någon annan anledning att det ska ta sådan lång tid att få ett träns i en annan storlek än vad de hade i butiken just då ;)
 
I alla fall! Ha en bra dag allesammans, ni får lite bilder på min lurventuss (också kallad hårboll, sötnos, monster, älskling, tjockis, lodjur.. ja kärt barn har många namn)
 
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0