I resväskan igen

Hejsan!
 
Började morgonen med en härlig springtur på ca 6 km. Man kan antingen springa på kondition eller vilja, jag måste tyvärr erkänna att jag springer på det senare. Med så långa arbetsdagar som jag haft har jag helt enkelt inte orkat (eller haft tid) att ta på mig jogging-kläderna och sticka ut en runda.
Idag var det skönt att springa, blåsigt och lagom mycket sol. 
 
Därefter gjorde jag mig lite frukost och sedan har jag gått runt barfota på gräsmattan. Detta är anledningen til att jag aldrig vill bo i lägenhet när jag är klar med skolan. Jag vill ha naturen precis utanför dörren, inte en korridor bort, en hiss ner och en liten promenad sträcka in till skogen. 
Minst en gång i veckan sitter jag och suktar efter alla gårdar som ligger ute på försäljning. Åh vad jag längtar tills den dagen jag (och min man?), hittar det absoluta drömstället, nära vattnet, nära stockholm och med stora ängsmarker. Haha jag har inte stora krav va? Tror jag råkade sväva ut lite från ämnet i alla fall..
 
Har i alla fall satt igång packandet nu! Detta är nog första gången som mina kläder faktiskt har befunnit sig i garderoben när jag ska packa. I vanliga fall orkar jag inte lägga energi på att plocka ur mina saker från väskan då de ändå snart ska tillbaks igen.
 
 
Och här är en början
 
Ska se om jag kan hitta lite bra filmer som mamma och jag kan roa oss med på planet. Fast de brukar kanske visa film på sådana där charterresor? Varken jag eller mamma har rest på det sättet förut, ska bli lite roligt att se hur det fungerar. 
 
Kram kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0