Fuerteventura med mamma <3

Heej!
 
Nu är jag tillbaks i Sverige igen (för en stund i alla fall). Haft en otroligt härlig resa! Allting var så himla lätt och bekvämt! 
Hotellet där vi bodde (Las Marismas) var riktigt fint, kan helt klart rekomendera att åka dit. Tre pooler, stora "rum" (mer som lägenheter), god mat och jättefint område. 
 
Två gånger lämnade vi poolområdet, en gång för att gå ner till närmsta stranden och en dag cyklade vi till Las Dunas, de stora sanddynorna på ön. 
 
Bilder från resan!
 
På Arlanda, trötta men förväntansfulla!
 
I poolen:
 
Det var lite lyxigt med All inclusive, man kunde gå och hämta hur mycket dricka man ville och maten var riktigt bra! Vem har sagt att man inte kan börja med en Campari drink klockan 11 på morgonen ;)
 
Min pannkaksfrukost :D
 
Jag läste ut JK Rowlings bok. Den var bra! Lite segstartad med en väldigt massa introduktioner till personer, men det är ju trots allt en Rowlings starkaste sidor, att beskriva personligheter så att man verkligen känner med dem (och emot). 
 
 
Fanns en golfbana i hotell-området också. Mamma och jag var lika... dåliga får man väll säga ;). "Mamma, kolla var bollen hamnar nu, för jag tror denna kommer gå utanför banan", *swich, kling, knaster* "Såg du var den hamnade?" "Nej, men det lät som att den inte hamnade på banan.."
 
Man fick hyra cyklar av hotellet, så mamma och jag stack iväg en morgon med lite matsäck och badkläder. Vi valde den molnigaste dagen så att vi inte skulle bli stekta på vägen dit. 
 
 
Nu är jag helt klart uppvilad för en ny termin! Taggad!
 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0