Den långa listan

God kväll!
 
Har varit två hektiska dagar, mycket som ska hinnas med innan jag åker till Budapest. Hade en förhoppning att jag skulle ha några lugna dagar hemma, men efter lite funderande insåg jag att jag hade en hel del att göra.
Började göra en "to do-list" som bara blev längre och längre, 
 
Så i onsdags och idag torsdag har jag börjat "jobba av" listan. Igår började jag med att söka CSN lån, lägga över lite bilder, skriva lite mail, hämta ut mina linser och sedan shoppa. Idag började jag dagen med att klippa mig hos bästa Agge. Därefter en snabb vända hemma och så iväg igen. 
Träffade Lisa och hade en mysig fika på hennes innergård på söder. Därefter åkte jag till Odenplan för att möta upp Ellinor och Lena, vi hade en trevlig middag på Jensen´s. Hade så roligt och skrattade massor! Finaste vänner <3
Fixade lite saker där i mellan också, så kunde bocka av en hel del nu.
 
I morgon ska jag rida! Blivit alldeles för lite ridning denna sommar, känns lite tråkigt. Men men, i sommar priorierade jag sommarjobb. 
 
Nu ska jag sova :)
 
Natti natti
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0