Stressad

Hej!
 
Jag kommer seriöst att få magsår snart. Har för mycket att tänka på, för mycket att göra och för lite tid.
 
Igår hjälpte jag Mari med att flytta. Som tur var valde hon att bara flytta några våningar ner från hennes gamla lägenhet. Vilket betydde att själva flyttningen innebar att lyfta in saker i hissen - åka ner - och lasta ut allt från hissen.
Vi var ett helt gäng som hjälpte till, så det gick snabbt och smidigt. 
 
Hade pharma labb tidigare på dagen också, vi fick pröva att blanda olika mediciner med blod för att se om det klumpade ihop sig - vilket vi inte vill ska hända i djuret. 
 
Vår lärare lyckades hälla ut blod över våra papper en stund efter att bilden togs "som minne från pharma labbarna". 
 
Idag blev jag klar med sista labben för denna vecka, som jag så duktigt lyckades trycka ihop på en halv veckas schema. Parasitologi, denna gång myggor, vägglöss och andra mysigheter. Dessutom drog läraren ut 20 min på tiden... Tröttsamt när han bara berättade om sådan vi redan kunde, då vi startade med ett prov i ämnet. 
 
Vackert väder idag! På skolgården:
 
I morgon kommer flygbussen och hämtar mig 03.40. Sen tar jag flyget till skavsta, därifrån åker jag raka vägen till Bagarmossen och börjar jobba, fram till klockan 21 på kvällen. 
 
När jag är tillbaks i Budapest på måndag räknar jag med över 20 grader varmt och sol. Skärpning våren, nu får du anstränga dig lite!
 
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0