Lite snabbt då

Hej!
 
Förlåt, jag har inte glömt er! Jag har bara inte tid. Just nu känns det som att allt kommer gå åt skogen. 
Kan inte ens säga att jag gör mitt bästa inför examerna. Det är två små viljor i min hjärna just nu, en säger "du är 22 år, du har rätt att leva lite också. Tänk vad mycket du missar om du lägger all din "ungdom" på att sitta vid skrivbordet". Och så kommer den andra och säger "vad håller du på med, fokusera bara på skolan, det ska ha högsta prioritet hela tiden. Fokus!" 
 
Välkommen hyperventilering, kallsvettningar, hjärtklappning och magsår. 
Mm lite så är det i mitt liv just nu!
 
Återkommer med ett bättre blogginlägg och något roligare att skriva en annan dag. 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0