Leeeets goo!

Hej!
 
Igår var det sign-in inför examerna. Ni kanske kommer ihåg att jag skrev om samma händelse i julas. Uppskrivningslistorna för examerna läggs ut med tio minuters intervall, och det gäller att vara snabb för att försäkra sig om sitt eget datum. Tentorna som bara har plats för 6-8 personer per dag har ju såklart högst tryck. 
Jag fick alla mina datum som jag ville, utom ett! Men med lite fix och trix så kommer jag nog lösa det på annat sätt. 
 
Annars ser mitt schema ut som följer:
 
30 april - Patho midterm, Pharma labb
2 maj - Clinical labb
3 maj - Para labb 
6 maj - Pathophysio exam
10 maj - Nutrition calculation, Parasitologi midterm
16 maj - Clinical labb
EXAM PERIOD STARTS - japp, det där var bara inledningen.
21 maj - eventuellt Pathophysio exam retake eller Bacteriology exam eller Immunology exam (tre examen får sloss om samma dag här.. får se vilken det blir)
27 maj - Clinical diagnostics exam - large animal
30 maj - Clinical diagnostics exam - small animal, generall written part
10 juni - Pharma written exam
18 juni - Pharma oral exam
25 juni - Immunology exam eller Bacteriology exam
28 juni - Surgery exam
29 juni - Heeeeeeem!
 
Då var den planen klar :) Nu ska man bara klara skiten också ;)
 
Efter denna stressiga sign-in som varade i en timme, så begav vi oss till Liszt för födelsedagsfirande för Ellinor.
Jag la vantarna på Ellinors födelsedagspresents kamera, och tog massa bilder. Här kommer några av dem:
 
 
Så himla bra kamera! Sådan vill jag ha ;)
 
Nu patho plugg!
 
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0