Balans

Hej!
 
Fy skam på mig alltså, inget blogginlägg på flera dagar. Men jag gör så mycket jag kan för att hinna med allt. Försöker få en fin balans mellan plugga, sova och vara social. Det är inte det lättaste kan jag säga. Sömnen har fått tagit en litet steg tillbaks för att ge mer plats till de andra.
 
Kom i alla fall tillbaks till ett varmt Budapest, lite över 20 grader i skuggan. Tack för det :D
Det betyder att shortsen åker fram, men innan det måste ju vinterpälsen bort. Placerade mig inne i badrummet och började tortera..(menar såklart epilera!) benen. Usch vad det gör ont alltså! Killarna ska bara veta vad vi går igenom för att ha blanka fina ben utan ett endaste litet hårstrå på. Man kan ju såklart raka dem också, men då kommer det lika irriterande, snabbt tillbaks. Nu är mina ben i alla fall redo för sommarvärmen.
 
Idag var vi på Ullö, men hade bara Surgery (så inget prov). Vi gick igenom hur man söver stora djur och all utrustning till. 
 
De senaste dagarna har jag som sagt försökt kombinera skola + att ha ett liv. Igår var jag på födelsedagsmiddag för Myra (lärde känna henne när vi hade en klinik dag tillsammans i tvåan). Mycket folk och härlig stämning.
 
 
Nattis har kommit på ett nytt sätt att få uppmärksamhet - genom att ge mig en hjärtattack på detta sätt:
Tur att hon har bra balans!
 
Kram kram <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0