Bagarmossen praktik

Hej hej!
 
Full fart hela helgen! Jobbar nio timmar per dag, sover alldeles för lite och har inte en sekund över för mig själv. Men jag älskar det! Så himla roligt att jobba på klinik. Det är högt tempo, ingen som masar sig och det finns inget som heter "jag tänker på mig själv först" - sånt gillar jag! 
 
Träffat många trevliga människor (några av dem kommer jag jobba med även i sommar) och så ett helt gäng med söta hundar och katter förståss. Två stycken förälskade jag mig extra mycket i, en birma som påminde så himla mycket om Nattis att jag nästan blev lite ledsen i ögat av att jag saknar min egen hårboll så. Och en staffe, så himla fina, en sådan ska jag ha!
 
Redo för jobb!
 
Beagle hane, utan ägare och namn - så vi kallar honom Olle ;)
 
Badade en liten shih tzu
 
Golden killar ;)
 
Röntgenbild på en hund med kateter. 
 
Gigantisk grand danios på 70 kg
 
Jag med staffen:

Dags att sova, jobb kl 7 i morgon, och sen raka vägen till skavsta flygplats.
 
Sov sött <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0