Vilostund

Hej hej!
 
Har gått riktigt bra med arbetet idag! Är så nöjd! Kanske är det för att ämnet är lite roligare nu, nämligen om animal breeding. Jag vet inte hur många olika versioner av sökningar jag har gjort med ordet "sperm" i sig, ni kanske inte vill veta sådant. Skriver i alla fall om AI, artificial insemination. Mycket intressant :) 
 
Men ibland behöver man lite paus, så satte på hög musik och kastade mig på sängen ett litet tag. Nattis kom såklart och gosade med mig, först låg hon på min mage och sen flyttade hon ner bredvid mig (blir så varmt annars med en fluffboll på magen). 
 
 

All my life I've tried
To make everybody happy while I just hurt and hide
Waiting for someone to tell me it's my turn
To decide

Who cares if you disagree? You are not me
Who made you king of anything?
So you dare tell me who to be
Who died and made you king of anything?

 

/Nina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0