Tjejkväll med chockladfondue och film

God morgon!
 
Extra lång sovmorgon idag, blev lite sent igår. Men vi hade en jättetrevlig kväll hemma hos Nina med chokladfondue och film- tema. Det var jag, Caroline, Ellinor, Lovisa och så Nina såklart. 
 
Eftersom både jag och Ellinor har en chokladfondue mackapär så kunde vi ha två olika sorters choklader samtidigt, och sen massa god frukt till det (annanas, kiwi och banan). Blev helt mätt på ckolad - igen! Börjar bli en tradition nu: "chokladlördag", först festival och sen fondue kväll :P. 
 
 
 
Efter att vi ätit tittade vi på "Alice i underlandet", jag har sett den förut men kom inte ihåg någonting ifrån den så det var lika spännande för mig. 
 
 
Nu blir det storshopping av mat, söndagstraditionen efter lördagstraditionen ;)
 
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0