Sömnlöst

Hej!
 
Gick och la mig för ett bra tag sen, men valde att sätta på dator igen. Jag har en nerv som spökar i min vänstra arm, eller åtminstånde tror jag det. Började i förrgår med att jag vaknade med jätte ont i axeln, varje gång jag rör den i en speciell vinkel så känns det som att slå i "CP-nerven" fast inne i axeln. Rycker till av smärta och stannar upp att andas för några sekunder. Ibland känns smärtan längre ner på armen också, och när jag ligger i sängen så domnar fingrarna bort ibland. Sjukt jobbigt! 
Sovit så dåligt att jag råkade somna på min animal breeding practical i morse. Vaknade upp en stund senare och var helt chockad att jag faktiskt somnat ordentligt. 
 
Gick till cafeterian och drog i mig en red bull och pluggade på nästa labb "bacteriology". Vi hade ett test i början av labben som inte alls gick bra.. suck..
 
Bilder från labben :)



Som sista lektion hade vi nutrition, med en ny lärare som var sååå tråkig att lyssna på. Jag tog upp mina topics i general pathology istället.
Och de som "lyssnade" på lektionen verkade inte heller engagera sig så jätte mycket i vad som sas. Caroline fick med sig vilket ämne det handlade om i alla fall:
 
Nu borde voltaren tabletten börjat verka, dags att sova ;)
 
Sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0